بهترین رستورانهای شهر بانکوک



هر چند ممکن است در قیاس با بسیاری از شهرهای جهان بانکوک کمتر لوکس به نظر برسد، اما این امر به معنای آن نیست که در تورتایلند شما نمیتوانید هیجان و جذابیت زیادی را تجربه کنید. بانکوک شهری است که در گوشه و کنار آن شما میتوانید شاهد حضور تعدادی از لوکس ترین و مجلل ترین امکان تفریحی تایلند باشید. وقتی از تجمل، تفریح و تور مسافرتی به میان می آید ناگزیر ذهن به سمت رستوران کشیده می­شود. در اینجا ما قصد داریم تا به معرفی تعدادی از لوکس ترین و زیباترین رستورانهای شهر بانکوک بپردازیم تا شما بتوانید در تور تایلند خود برای صرف ناهار و شام از بهترین جاذبه های گردشگری این شهر نهایت لذت و استفاده را ببرید.

1. سوپانیگا ایتینگ روم (Supanniga Eating Room)
دستور پخت غذاهای این رستوارن نسل به نسل منتقل شده است و همین مسئله باعث شده است تا سوپانیگا ایتینگ روم به یکی از بهترین رستوارنهای شهر بانکوک مبدل شود. این رستوران خانوادگی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر بانکوک است که در طی چند دهه گذشته به یکی از محبوب­ترین سالنهای غذاخوری این شهر مبدل شده است. اگر دوست داشته باشید که در تور ارزان تایلند خود طعم غذاهای سنتی و اصیل تایلند را امتحان کنید بهتر است که به اینجا بروید. این رستوران دو طبقه همچنین دارای یک فضای باز غذاخوری شاد و مفرح است که بر روی بالکن آن قرار گرفته است و یک منظره زیبا به بخش سنتی و زیبای بانکوک را برای مشتریان فراهم میکند.

2. رستوران کاپیتال بای واتر لایبراری (The Capital by Water Library )
با اینکه غذاهای رستوران کاپیتال بای واتر لایبراری بسیار خوشمزه است نمیتوان از توجه به طراحی فضای داخلی این رستوران غافل شد. طراحی و دکوراسیون این جاذبه گردشگری به گونه ای است که ذهن گردشگران را به دهه 1930 میلادی میبرد. در این رستوران که به طبخ و ارایه غذاهای دریایی شهرت دارد به صورت گسترده ای از چوبهای خم شده و شیشه های بزرگ استفاده شده است و به همین علت یک فضای بسیار کلاسیک را به وجود آورده است که هر مهمانی در آن میتواند احساس راحتی و صمیمیت را در تور تایلند خود تجربه کند. این سبک از طراحی فضا، به گونه ای ذهن بازدید کنندگان و مشتریان را درگیر خود میسازد که تشویق میشوند برای امتحان دوباره غذاهای اینجا و لذتی دوباره از این دکوراسیون بینظیر بار دیگر به رستوران کاپیتال بای واتر لایبراری مراجعه کنند.
3. رستوران ابو ایلون یا بالای یازدهم (Above Eleven)
رستورانهایی که در طبقات بالای ساختمانهای شهر قرار میگیرند امروزه به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر بانکوک مبدل شده اند. چرا که علاوه بر غذاهای خوشمزه مناظر بسیار زیبایی از شهرهایی که در آن قرار میگیرند را  برای مشتریان خود فراهم میکنند. رستوران  ابو ایلون یا بالای یازدهم یکی از این رستوران­های منحصر به فرد است که به سبب قرار گیری در طبقه یازدهم یکی از ساختمانهای مرتفع شهر بانکوک به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری این شهر مبدل شده است. اگر شما در یکی از شبهای تور مسافرتی خود به این رستوران لوکس سر بزنید فرصت آن را خواهید داشت که در این جاذبه گردگشری به صورت همزمان فرصت امتحان کردن غذاهای دریایی، غذاهای سنتی ژاپن و صد البته تماشای منظره های شهر بانکوک را به دست خواهید آورد. منظره ای که از بالکن این رستوران مشاهده خواهید کرد تجربه ای شبیه حضور در یکی از رستورانهای مرتفع شهر نیویورک را برای شما مبدل خواهد کرد. اگر دوست دارید از زاویه ای متفاوت به تماشای شهر بانک و جاذبه های گردشگری آن بپردازید حتما به این رستوران سر بزنید و همزمان طعم دلنشین غذاهای شرقی را نیز بچشید.
4. رستوران جوئل روبوچون (L'Atelier de Joel Robuchon)
حتی اگر یکی از طرفداران سر سخت فنگ شوی هم باشید باز هم حضور در رستوران جوئل روبوچون برای شما یک تجربه هیجان انگیز از تور تایلند را خواهد داست. در این رستوران متمایز که به صورت گسترده ای از فرهنگ اروپایی و به خصوص فرانسوی در طراحی، منوی غذایی و همچنین جو آن استفاده شده است شاهد سه سالن مجزا هستید. در هر یک از این سالنهای لوکس و مجلل با جنبه هایی متفاوت از فرهنگ اروپایی-فرانسوی در قلب شهر بانکوک روبرو میشوید و فرصت آن را مییابید تا در تور مسافرتی خود به یکی از کشورهای شرق آسیا طعم لذیذترین غذاهای فرانسوی و اروپایی را بچشید. اولین بخش این رستوران کانتر (The Counter) نام دارد که درون آن 36 صندلی بلند در کنار دیواره اوپن آشپزخانه قرار داده شده است. این سبک از طراحی و چیدمان فضا گردشگران و پیش خدمتهای رستوران را در یک ارتباط رودرو قرار میدهد و یک تجربه منحصر به فرد برای مشتریان میسازد. دومین بخش از این رستوران با نام اتاق شیشه ای (Crystal Room) مشهور است. این قسمت به نوعی بخش وی آی پی رستوران است و کمتر از 10 نفر در آن میتوانند در یک فضای کاملا خصوصی به صرف غذا بپردازند. سومین بخش از این جاذبه گردشگری با نام اتاق ماهاناخون (Mahanakhon Room) شناخته میشود که در طراحی و دکور آن از چوب تیره استفاده شده است. به باور ما حضور در این رستوران یک تجربه منجصر به فرد از تور تایلند را برای گردشگران ایرانی خواهد ساخت؛ یک فضای اروپایی در یک شهر شرقی.
5. رستوران مدیچی کیچن (Medici Kitchen)
از نظر بسیاری از ساکنان بانکوک رستوران مدیچی کیچن بهترین رستوران ایتالیایی این شهر به شما میرود. در این رستوران شما شاهد ارایه بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی خواهید بود بود و در هر زمانی میتوانید یکی از غذاهای سنتی ایتالیا را در آن سفارش بدهید. در این جاذبه گردشگری شهر بانکوک فضا به گونه ای طراحی شده است تا مهمانان بتوانند نسبت به آشپزخانه آن دید مناسبی داشته باشند و طعم عطر غذا را به صورت متفاوت تجربه و احساس کنند. اگر به غذاهای سنتی ایتالیا علاقمند هستید به شما پیشنهاد میکنیم که در تور تایلند خود حتما یکی از وعده های غذایی روزانه خود را در رستوران مدیچی کیچن صرف کنید.



Komentar

Postingan populer dari blog ini

بهترین چیزهایی که در محله تاریخی ایوپ استانبول می­توان دید یا انجام داد

بهترین جاذبه های گردشگری امارات برای کمپینگ

ده تجربه بی نظیر اکوتوریستی در کوالالامپور