بهترین جاذبه های گردشگری امارات برای کمپینگ



با به پایان رسیدن فصل تابستان و فرا رسیدن فصل پاییز امارات متحده عربی به یکی مقصد گردشگری فصلی پر طرفدار در خاورمیانه تبدیل میشود. شما در این مقصد گردشگری فرصت انجام تفریحات بسیار متنوع و بازدید از جاذبه های گردشگری مختلفی دارید. یکی از تفریحاتی که در تور دبی میتوانید انجام بدهید طبیعت گردی و کمپینگ در مناظر گردشگری بکر این کشور است. اگر طرفدار اینگونه تفریحات هستید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا با بهترین جاذبه های گردشگری امارات که برای کمپینگ مناسب هستند آشنا شوید.

1. جبل الجیس (Jebel Al Jais)
جبل الجیس بلندترین قله کوهستانی امارات متحده عربی است که در امیرنشین راس الخیمه واقع شده است. این جاذبه گردشگری یک مکان بسیار مناسب است که از بالای آن شما میتوانید یک منظره بسیار دیدنی از روستاهای راس الخیمه و تپه های بیابانی این امیرنشین را مشاهده کنید. همچنین طولانی ترین مسیر زیپ لاین جهان نیز در این جاذبه گردشگری قرار گرفته است و شما برای تجربه یک هیجان شگرف میتوانید از آن استفاده کنید. شما اگر دوست داشته باشید میتوانید از کوهستان جبل الجیس به عنوان یک محل برای کمپینگ خود در دل طبیعت استفاده کنید. در این جاذبه گردشگری در فصل پاییز در شبها باید آماده افت دما در هنگام شب باشید.

2. ساحل الظفره (Al Dhafra Beach)
این جاذبه گردشگری درست در حومه شهر ابوظبی قرار دارد و یک مکان بسیار ایده آل برای گردشگرانی است که دوست دارند شب را در کنار ساحل سپری کنند. الظفره دارای امکاناتی ست که گردشگران میتوانند از آن برای بر پا کردن چادر و ایجاد کمپ استفاده کنند. اگر شما به موقع به این ساحل زیبا برسید فرصت آن را خواهید داشت تا یک نقطه مناسب را برای سپری کردن شب در ساحل جنوبی خلیج فارس انتخاب کنید و از منظره بسیار زیبای این ساحل و استراحت در زیر سقف ستارگان نهایت لذت را ببرید. از تفریحاتی که شما در این جاذبه گردشگری میتوانید انجام دهید میتوان به طبیعت گردی، شنا و غواصی اشاره کرد.

3. القدره (Al Qudra)
به احتمال بسیار زیاد القدره محبوبترین جاذبه گردشگری دبی برای بر پا کردن کمپ میباشد. شما تنها با یک ساعت و نیم رانندگی میتوانید از مرکز شهر دبی به القدره برسید. شما برای اقامت در این جاذبه گردشگری دو انتخاب بسیار ویژه در اختیار خواهید داشت: اگر دوست داشته باشید میتوانید برای کمپ بر پا کردن صحرا را انتخاب کنید و یا اینکه برای تجربه زندگی مردم بدوی شبه جزیره عربستان به واحه القدره بروید و در خانه های سنتی یا چادرهای سنتی مردم محلی شب را بگذرانید. یکی از جاذبه های گردشگری بسیار محبوب القدره دریاچه القدره است که شما در آنجا میتوانید یک منظره بسیار دیدنی از واحه القدره را تماشا کنید. شب را به گشت و گذار در کنار این دریاچه اختصاص دهید و از منظره غروب آفتاب در اینجا نهایت لذت را ببرید.


4. ساحل ام القویین (Umm Al Quwain Beach)
ام القویین یکی از امیرنشین های هفتگانه ای میباشد که امارات متحده عربی را تشکیل داده اند. این امیر نشین در مقایسه با سایر امیرنشین های این کشور دارای مناظر بکر و گردشگری میباشد که کمتر در میان گردشگران شناخته شده اند. یکی از این جاذبه های گردشگری ساحل ام القوئین میباشد که به سبب منظره بسیار زیای خود در میان ماجراجویانی که به طبیعت گردی علاقه دارند بسیار محبوب است. اگر در تور ارزان امارات گذر شما به امیر نشین ام القوئین افتاد حتما بخشی از سفر خود را به اقامت در این ساحل زیبا و لذت بردن از منظره منحصر به فرد آن اختصاص دهید.

5. فوجیره (Fujairah)
امیرنشین فجیره تنها بخش از کشور امارات متحده عربی است که در ساحل شرقی قرار گرفته است. این مقصد گردشگری یک مکان بسیار مناسب برای گردشگرانی است که به بر پا کردن کمپ در طبیعت و ساحل علاقه دارند. شما در این مقصد گردشگری فرصت آن را خواهید داشت تا از برخورد کوهستانهای بلند و دریای نیلگون دیدن کنید و با تماشای این منظره بسیار دیدنی تور مسافرتی خود را لذت­بخش نمایید. بهترین مکان برای بر پا کردن کمپ بر فراز یکی از تپه های مشرف به ساحل است تا بتوانید لحظات هیجان انگیز طلوع و غروب آفتاب را تماشا کنید. در این بخش از تور مسافرتی خود هرگز فرصت بازدید از فجیره را که در فاصله سه ساعتی از ساحل قرار دارد از دست ندهید.

6. حتا (Hatta)

این جاذبه گردشگری بسیار دیدنی درست در خارج از شهر دبی قرار دارد. اگر دوست دارید که در یک مکان بسیار زیبا از طبیعت گرم و خشک دبی دیدن کنید باید حتما در بخشی از تور دبی خود از حتا دیدن کنید. این جاذبه گردشگری یک مکان دیدنی است که در میان کوهستانهای خشک امارات واقع شده است و یک دریاچه بسیار دیدنی در آن وجود دارد که کاملا در تضاد با طبیعت خشک میباشد. شما در این جاذبه گردشگری میتوانید به ورزشهای لذت بخشی مثل شنا، غواصی و به خصوص کایاک سواری بپردازید. تفریح دیگری که در اینجا انتظار شما را میکشد عکاسی از مناظر گردشگری بسیار دیدنی حتا و ثبت عکسهایی از تضاد آب و کوهستان خشک این ناحیه از امیرنشین دبی است.

7. کوهستانهای حجر (Hajar Mountains)
کوهستان حجر یک جاذبه گردشگری است که بخش عمده آن در کشور عمان قرار دارد، با این وجود بخشهایی از آن در حاکمیت امارات میباشد و شما فرصت آن را خواهید داشت که در سفر خود از آنها دیدن کنید. اگر طرفدار طبیعت گردی هستید باید بدانید که در این منطقه کوهستانی شما یک فرصت بی نظیر برای بر پا کردن کمپ و لذت بردن از طبیعت خلیج فارس را خواهید داشت. اگر دوست دارید که در سفر خود کمی آدرنالین خون خود را افزایش بدهید میتوانید در کوهستان حجر به صخره نوردی هم بپردازید. به هر صورت این جاذبه گردشگری یک مکان مناسب برای گردشگرانی است که دوست دارند روح ماجراجویانه خود را در یک منظره بکر رها سازند.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

بهترین چیزهایی که در محله تاریخی ایوپ استانبول می­توان دید یا انجام داد

ده تجربه بی نظیر اکوتوریستی در کوالالامپور